بالالوان الطبيعيه
مرحبا بك فى منتديات المفترس
نتمنى منك ان تشاركنا بمواضيعك ومشاركاتك الفعاله
يمكنك التسجيل من هنا
بالالوان الطبيعيه
مرحبا بك فى منتديات المفترس
نتمنى منك ان تشاركنا بمواضيعك ومشاركاتك الفعاله
يمكنك التسجيل من هنا
بالالوان الطبيعيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

محتويات المنتدىالرئيسيةأحدث الصوردخولالتسجيل

اضحك مع احسن نكت

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
pop_kimo30
صديق جديد
صديق جديد

اعلام الدول : اضحك مع احسن نكت Male_m12

اضحك مع احسن نكت Empty
مُساهمةموضوع: اضحك مع احسن نكت   اضحك مع احسن نكت I_icon_minitimeالأحد 16 نوفمبر 2008 - 10:57

مرة طفل بلدياتنا راح للبقال فقال لة عمو عندك الشوكلاتة ام ربع جنية قال
البقال
نعم عندى فقال الطفل طيب بكام

واحد اشترى موبايل فحب يعملها لمرآته مفاجأة راح داخل
البيت في السر واستخبى في الحمام واتصل بيها من الموبايل ولما ردت عليه قال لها ازيك يا حياتي أنا جاي في السكة قالت له :لأ اوعى تيجي دلوقت أحسن أبو سيد مستخبي في الحمام

مره واحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى.؟!.. فقام جوزها ونط من الشباك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واحدة الدولاب عندها بيعمل صوت لما القطر بيعدى من جنبهم جابت نجار صلحو مرة و اتنين و تالت مرة قالتلو ولاهى مانتا ماشى الا لما القطر يعدى و اشوفو هيتهز ولا لا شوية و جوزها جة و النجار من الخضة استخبة فى الدولاب .... لما جوزها شافو قالو انت بتعمل اية هنا قالو النجار لو حلفتلك باية مش هتصدق انى مستنى القطر

واحدة راحت تخطب لابنها .. ام العروسة بتسألها ... وياترى ابنك بيدخن ؟؟؟ ردت عليها : لا لا لا الحمد لله ، ابنى ما بيدخنش..... الا اذا سكر

مره مدير شركه مارلبورو قابل مدير شركه كيلوباترا فقالو انا مره لقيت فى السجاره بتاعتكم خشبه ..

انتم بتستوردوا التبغ منين ...فرد عليه مدير شركه كيلوباترا متعجبا .....يعنى ايه تبغ!!!!!؟؟؟؟؟؟

مرة واحد بلدياتنا عرف ان الجلد موضة مشى عريان

جماعة اغبيا عملوا أتوبيس بالعرض عشان يركبون كلهم قدام

واحد غبي مبيعرفشى يعوم وقع فى البحر مات محروق

واحد بلدينا اشترى موبايل، ركبله جهاز اظهار رقم الطالب!!!!

مرة واحد صعيدى بيدهن الحيطة.... قالوله طب حط جرنال تحتك... قال لهم : لا مش مهم انا كدا طايل

حشاش بيقول لصاحبه:

أنا حلمت امبارح أننا بقينا فنانين

.. أنت فنان تشكيلي ..... وأنا فنان أشكيلك

واحدة عاوزة زوجها يحبها من اول ليله قالته : اسكت .. مش انا حامل

بلدياتنا قتل مراته عشان رضيت تمسك إيده

ولد صغير بيقول لـ مامته .. بتضربينى ليه يا ماما .. هو انا بابا

مره واحد بلديتنا اتغاظ من مراته ولع فى نفسه وحضنها

مره واحد عداه العيب استنى العيب اللى بعده

شويه نكت بيخه بس ايه في الجوال

ثلاثه صقور اتراهنوا على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل... قال لزمايله شفتوا الشجره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قالهم انا اصطادت عندها أرنب ...... راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو الصخره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قال اصطادت عندها غزال .... راح الثالث وهو أغبى واحد فيهم ورجع وكله دم قالهم شفتوا العمود اللى هناك ده؟ قالوا أيوه قال أنا ما شفتهوش*6

غبي راح عمل سشوار عند الحلاق وقال عندي فرح بعد اسبوع وعايز شعري يفضل حلو كده الحلاق قاله بس ابعد عن الميه -- رجع بعد 3 ايام بيقول للحلاق ...... عطشـــاااااااان . *6

واحد دخل صيدلية وقال للصيدلي إديني حقنة من اللي بتاخدها مراتي.... الصيدلي قال له إسمها إيه؟ قالو مديحة *14

واحدة ست تخينة قوى قوى مش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا خلاص هنعرف وزنها بعد ماطلعت على الميزان الميزان خرج ورقة مكتوب عليها لو سمحتوا ياجماعة واحد واحد بالدور *3

مره مجموعه هجموا علي شخص وفي ايديهم السلاح وسالوه :انت معانا ولا مع الناس التانيين؟؟؟؟؟ جاوب الرجل هو مرعوب وقالهم على طول انا معاكوا طبعا .............. فقلولو : احنا الناس التانين .. طاااااخ :eek:

مساطيل قاعدين بيصيدوا ضبابير ، عدّت من فوقيهم هليكوبتر .... واحد منهم قال أمهم جت اهربوووووووووو *7

مجنون و مجنونة كانو ماشيين جمب بسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف *5

اتنين محششين الاول بيسال التاني النهارده السبت ولا الاحد ؟ التاني بيقول له : الاتنين فقال له : يا سلااااااااام الاتنين مع بعض*8

واحد من أهل الشام ...سافر على الصين شاف واحد حب يتعرف عليه فقال له شو إسمك ؟ فقال مي شان شو ...فقال له علشان نتعرف *1

واحد راح للدكتور بيحكى له عن حالته وبيقول انا كل يوم باصحى الآقى نفسى مندهش ، كل مرة بأ صحى الآقى نفسى مندهش .... راح الدكتور كاتب له على علاج .... فصحى تانى يوم لقى نفسة مش مندهش ............. فإندهش :eek:

واحد راح لدكتور عيون علشان يعمله عملية .بعد ما فكله الرباط قال للدكتور مش شايف يا دكتور,الدكتورقاله دول كام قله مش شايف,قله طب دول كام قله مش شايف مش شايف, راح الدكتور مسك ودنة و قله طب دى أية قله دي ودنى الدكتور قله يااخى خضيتنى عليك . *6

مرة واحد متسلق جبال راح يتسلق جبل هو و المساعد بتاعه. وكان المساعد ده بيتهته فى الكلام ,وهما طالعين فى نص المسافة المساعد قال للمتسلق:ن ن ن ن ن........ فالمتسلق قاله:بس يابنى لاضحك ونوقع احنا الاثنين. ولما وصلوا فوق ، قاله عايز ايه ؟؟ قاله:ن ن ن ن ن.... نسيت الاكل تحت. قاله: يخرب بيتك . ونزلوا تانى ، وهما فى نص المسافة ,المساعد قاله:ب ب ب ,قاله :بس لاضحك ونوقع احنا الاثنين.ولما نزلوا تحت قاله :عايز ايه.قاله:ب ب ب ب بهزر معاك *5

واحد اخنف واقع فى بير مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك *6

مرة واحد بيستهبل اتجوز واحدة بتستهبل اول ما خلفم خلفوا ولد اول ما نزل عمل نفسة ميت *6

مرة واحد نام متاخر لقي الحلم بدأ *4

المريض: يا ترى يا دكتور أنا ممكن أعيش لحد ما يبقى عندي 100 سنة؟ الطبيب: أنت بتدخن أو بتشرب أو بتتعاطى؟ المريض: لأ أبداً، عمري ما دخنت سيجارة أو كأس ولا حتى شديت نفس من شيشة... الطبيب: بتلعب قمار؟ المريض: لأ، ولا حتى كوتشينة ولا دومينو ولا شطرنج .... الطبيب: بتسهر قدام التلفزيون أو الفيديو أو الدش؟ المريض: ولا بفتحهم من أساسه.... الطبيب: ولا بتسهر على القهوة؟ المريض: ولا عمري عتبتها برجلي... الطبيب: بترهق صحتك ونظرك بالقراءة كتير؟ المريض: بالعكس، أنا أطيق العمى ولا أطيقش الكتب... الطبيب: طيب بتقعد كتير قدام الكمبيوتر أو الأنترنت؟ المريض: كمبيوتر؟ أشوف إيه؟ .... الطبيب: طيب بتسافر على طرق خطر أو بتسوق كتير؟ المريض: أنا لا عندي عربية ولا بأسافر من أصله..... الطبيب: طيب بتلعب أي رياضة عنيفة أو مرهقة؟ >المريض: ولا عمري عتبت نادي، وما لعبتش حاجة من أيام ثانوي.... الطبيب: أمال عايز مية سنة تهبب فيهم إيه !!!!! ((بيخه اوي صح )) *16

مرة تلميذ بيسأل الأستاذ بيقول له:هوالانسان ممكن يتعاقب على حاجه معملهاش؟
الاستاذ قاله: لا طبعا
الولد فرح اوى وقاله ....... خلاص انا معملتش الواجب *3

مرة واحد راح للبقال اقاله هات ببريزه حلاوه طحنيه قاله ما فيش قاله ادينى اى حاجه قاله ما فيش ، قاله يا عم هات اى حاجه، البقال جاب القالب وبيقطع حته علشان يديهاله قالو انت لسه هتشيل منها

مرة واحد مسطول قاعد يفكر مع نفسه ويقول \"جمبرى فى الطبق؟ لا لا ارنب فى الجردل؟ برضه لا مش دى استكوزا فى البانيو؟ يوووة برضه مش دى، انا هتصل اعرف من الدكتور احسن.\" راح اتصل بيه وساله \"يا دكتور انا عندى ايه؟\" قال له \"انا قولت لك ميت مرة انت عندك سرطان فى الحوض\" *2

مره واحد احول سجل في الجيش...... حطوه في قسم القصف العشوائي

مرة واحد سافر الكويت لقى الاسامى بوحمد و بو فهد و بو محمد و بو فيراس راح سمى نفسه بوكيمون

مرة واحد بلدياتنا عرف ان الجلد موضة مشى عريان

مرة واحد بتاع سمك ابنه مات فماشى فى الجنازة يقول :كان صاحى وبيلعب

وحدة تقول لحبيبها أهلى مسافرين والبيت فاضى قالها أقرئى قرأن ومتخافيش

مره واحدة عجوزة عندها 80 سنه لقت مصباح علاء الدين طلع لها الجنى طلبت منه تصغر 30 سنه بقى عندها 50 سنه وطلبت منه يصغرها 20 سنه بقى عندها 30 سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين بقى عندها 20سنه طلبت منه يصغرها 10 سنين ـــ جلها الحصبه ماتت

واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا وى دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عاريف ليه حاسيس انك نحس

واحد ملحن دخل مبنى ماسبيرو علشان يعتمدوه ملحن فقالوله كل جمله نقولهالك لحنها .. فاقالوله..لحن واحد حرامى راح ملحنها.. قالوله اتنين حراميه.. راح ملحنها..قالوله بقه شله حراميه قالهم بلادى بلادى بلادى

قزم عطس..... راسه اتخبطت فى الارض

اثنين مديرين ... واحــد عــام ... وواحــد غـــرق

في واحد كريم تزوج واحدة كريمة جابو ولد ادوه للجيران

واحد قعد يعلم ولاده النداله لما مات رموه فى الزباله

صعيدي ربنا فاتحها عليه وساكن في الدور الخامس وبعد ما نزل الصبح افتكر انه نسى
نظارة الشمس والمنديل فنادى علي زوجته وقالها ارمي النظارة والمنديل فرمت
زوجته النظارة فانكسرت فقال لها خلي المنديل انا طالع اخذه

طبيب عيون بيحب وشايل وردة فى ايديه
وقال لحبيبته شايفة الوردة دى ياحياتى
قالتله اه
قام ونقلها الى اليد الاخرى وقالها طب كده
http://kora2arab.darkbb.com/forum.htm
Mahmoud_A
المدير
المدير
Mahmoud_A

ذكر
ماذا يرفه عنك ؟ : الرسم
مزاجى : رايق
الجنسيه : مصرى
مزاجى : اضحك مع احسن نكت 453210
المهن : اضحك مع احسن نكت Unknow10
الهويات : اضحك مع احسن نكت Joggin10

اضحك مع احسن نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضحك مع احسن نكت   اضحك مع احسن نكت I_icon_minitimeالأحد 16 نوفمبر 2008 - 15:36

شكرا لك على النكت الرائعه وعلى المجهود الرائع يا صحبى
https://naturalcolor.ace.st
الفارس
صديق سوبر
صديق سوبر
الفارس

ذكر
مزاجى : الحمد لله
مزاجى : اضحك مع احسن نكت 8010
المهن : اضحك مع احسن نكت Studen10
الهويات : اضحك مع احسن نكت Unknow11
اوسمه : اضحك مع احسن نكت Images2xn4

اضحك مع احسن نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضحك مع احسن نكت   اضحك مع احسن نكت I_icon_minitimeالإثنين 17 نوفمبر 2008 - 11:04

نكت جميلة جدااااااااااااااااااااااااااااا

شكرااااااااااااااااااااااااااا
https://naturalcolor.ace.st/
pop_kimo30
صديق جديد
صديق جديد

اضحك مع احسن نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضحك مع احسن نكت   اضحك مع احسن نكت I_icon_minitimeالأحد 7 ديسمبر 2008 - 12:12

شكرا يا جماعة على الردود الجميلة دى
http://kora2arab.darkbb.com/forum.htm
Mahmoud_A
المدير
المدير
Mahmoud_A

ذكر
ماذا يرفه عنك ؟ : الرسم
مزاجى : رايق
مزاجى : اضحك مع احسن نكت 453210
المهن : اضحك مع احسن نكت Unknow10
الهويات : اضحك مع احسن نكت Joggin10

اضحك مع احسن نكت Empty
مُساهمةموضوع: رد: اضحك مع احسن نكت   اضحك مع احسن نكت I_icon_minitimeالأحد 7 ديسمبر 2008 - 12:32

العفواااااااااااااااااااااااااااا يا صحبى
https://naturalcolor.ace.st

اضحك مع احسن نكت
صفحة 1 من اصل 1